Monday, February 4, 2013

Sekali Lafaz, Dua Kali Lafaz, 4x 8x.. haih..

Hai!! hari ni MamiNory nak gossip ala-ala retis sikit voley? haaaa kannn.. lama dah tak bergossip kat blog senirik... (blog yang nan hado ni ha).. ahaiiiii..

Hurm... ai ni kan.. memang suka baca blog2 hiburan.. cheewaaah.. melebihi baca berita semasa kau! hahahaha apa nak buat.... memang seronok kan baca-baca blog cenggitu...

haaa ni nak story sikit lah...

apa penting ke Sekali Lafaz, Dua Kali Lafaz, 4x 8x.. untuk Menikahi orang yg kita pilih sebagai teman hidup... Hurm.. bagi ai lah kan.. Sekali ke Dua ke Lapan kali ke.. itu semua tak penting sayang oiiiii......... yang penting tu Lafaz yang telah di Sahkan oleh Jurunikah, wali, dan saksi Pernikahan tu.... adddoooiiii...

Mana lahhh ai tak menjerit pasal ni.. yelah.. baca blog2 retis kawen semua dok hapdet.. sekali lafaz lah, dua kali la 150juta kali lah.. kannnn... itu bukan mengaibkan suami2 org tu ke.. secara tak langsung org mulalah sebok dok kata itu ini...

hurm.. udah2 le tu ye tak? lantak le deme nak lafaz berapa kali pon... yg penting SAH.. kannn? tak yah lah korang sebok2 dok ngata berapa kali deme lafaz .. tak penting pong! Mu ke yg menikoh... dok sebok nak hapdet org lafaz bapa kali kannn...

p/s : tapi retis - retis tu takdalah kecoh nye.. yg salu hapdet org2 media lah khannn... hurm.. tak kurang jugak org bukan retis yg nak hapdet pasai kengkawan atau diri sendiri.. apa Sekali Lafaz tu maknanya berlainan ke dengan org yang 150juta kali lapas? Nikmat Perkahwinannya tetap sama dik oiiiihhh... haa kann.. ok tu je la. bye.

No comments: