Tuesday, September 11, 2012

Drama

Suatu petang lepas balik kerja...

Isteri   : Abang.. nak canting kening boleh?
Suami : Xboleh. Nak buat apa?
Isteri   : Nak nampak kemas la..
Suami : Tak Payah.. setakat atas alasan macam tu..tak boleh..
Isteri   : Cantik untuk mata abang jugak? 
Suami : Tak boleh....Dah cukup cantik dah..
Isteri  :  Please... sekali ni je?   
Suami : Abang cakap tak payah.. takpayah lah.. nak buat apa? alasan nak cantik? tapi dosa pahala tak fikir?
Isteri : ....................(jeng jeng jeng.. terus senyap.) hehehehehe :p

Padan muka awak nori.... degil sangat kan.. tu makan dia... hikhikhik.. ;p

Thursday, September 6, 2012

Abah..


Note : "abah walau abah tak pernah baca pun blog ni.. Awie nak Abah tau.. kalau boleh semuanya awie nak buatkan untuk Abah & Mak.. tapi kadang2 ada yang Awie tak termampu..bila Awie tak dapat buat sesuatu permintaan tu.. Awie rasa serba salah..kadang-kadang awie nak menangis sebab dapat tunaikan permintaan tu..Maafkan anakmu ini..