Monday, February 20, 2012

Masa

Kengkawan,

Betullah kata orang.. kita tak boleh mengundur masa.. bak kata pepatah : "Masa itu emas" :

Masa tu amat berharga..makin lama makin tinggi nilainya untuk kita kenang.. sama macam mas..yang harga makin lama makin meningkat tinggi harganya...

Kadang-kadang kita akan sentiasa berfikir sekiranya kita dapat mengulangi masa kita yang sebelum ini untuk memperbaiki segalah kesilapan kita yang lampau... tapi Takkan... kita takkan dapat ulang... Sekiranya  dalam mimpi.. kita boleh memilih untuk menukar jalan cerita.. tapi dalam alam nyata.. kita takkan dapat peluang tu...Takkan dapat.

Hargailah masa, supaya kita tak menyesal dan terfikir tentang masa lepas... ;)

"terpanggil nak tulis tentang masa sebab semalam... husband ada cakap... ~kalau lah baba masih ada~ ;)" kuh pun...ada terpikir jugak.. kalaulah boleh patah balik ke tahun 2008.."

p/s ; tahun tu amat menghasilkan kesan dalam hidup aku sampai sekarang

No comments: