Wednesday, January 18, 2012

Dugaan..dari mu.. keredhaanku..

Salam Blog,

Alhamdulillah kami kakitangan awam dah dapat gaji 16hb lepas.. fuhh maknanya dah hampir ber bulan di duga dengan bermacam-macam dugaan... Apa dugaannya biarlah hanya kami yang menelan rasa tu...

Adakala.. aku termelatah juga, tapi lumrah manusia kan... sabar ada tahapnya... tapi lepas istighfar.. baru aku sedar aku dah melangkah garisan luar... Macam-macam sangat dah kusut kat kepala ni... tapi tu lah.. semua ada masalah masing-masingkan? cuma berat dan ringan je perbezaannya.. ;)

Malu, Segan, Rendah Diri, Marah, Sedih, Kecewa.., di selang dengan gelak ketawa.. Semuanya bercampur baur... Luaran dan dalaman melambangkan kekuatan diri...

Apa pun ni semua dugaan kan? Redha pengubatnya.. ;)

No comments: