Tuesday, November 29, 2011

Penting ke?

Hello Beauty!

Kalau korang baca lama gossip macam beautifulnara ke ohbulan! ke... konfem korang akan tertangkap kat satu ayat ni : Artis Baru, Artis Lama....  iskkk penting ke?

Cth ayat ;
1) Pengajaran dari artis lama kepada artis baru
2) Artis baru masa kini tak menghormati budaya artis lama
3) Artis lama ingin beri pengajaran pada artis baru..


Yarksssss! Tolong la... Wahai artis-artis... ayat tu semua macam korang ni dewa2 je.. pantang antara kalangan kamu tersilap langkah.. wah wah wah. .saman sana, caras sini, Report polis bagai... untuk tegakkan apekebende entah... korangni kenapa?

Kadang-kadang yang berumur tu.. nak tunjuk DIVA kat yang muda.. yang muda pulak nak Tunjuk HOT kat yg berumur.. isk isk isk... kitorang yang membaca / mengikuti laman2 gossip ni kekadang nak muntah dengan artikel2 macam ni.... hurm.. tapi nak buat macam mana kan... dah tu yang kalangan artis suka.



No comments: