Wednesday, November 16, 2011

Kata Orang

Orang pernah cakap.. Kalau kita marah kita tengok muka orang tu bila di dalam keadaan tidur... (terutama untuk pasangan suami isteri) untuk merasakan sama ada kita masih sayang atau bertambah marah masa tengok keadaan dia waktu tu... Tapi kalau takda rasa marah pun boleh jugak buat.. untuk menambahkan lagi rasa Sayang pada pasangan...InsyaAllah...

Saya Pernah Cuba Perkara Di Atas ;) :-
ini hanya gambar hiasan ;)

Ye... Memang betul... Rasa Tenang, dan nth..... rasa macam hilang semua masalah.....Satu perasaan yang susah nak simpulkan.... Saya Sayang Dia... ;)


Cubalah kengkawan.....;) Bak kata Scha kat iklan - Aku dah!! hehehehehe.....

No comments: