Wednesday, November 9, 2011

Akibat Cuti Yang Panjang....

Hurm.. noridatul ooo noridatul.. seronok cuti? hahahahaha! padan muka ko kan.. Semalam pepagi lagi Puan Lisa dah bbm ko pasal kotak2 Seminar Sabah yang ko tak angkut2 lagi kat LG 2 tu.. haiya... Abang Samat tu tak berhati perut tol lar... kotak2 tu berat do! ko gila nak suruh aku g ambik sorg? Aku tggu Mirul hado dulu... at least boleh die tolong tolakkan.. hurm.. sib baik semalam kak Nurul mengajak mirul g hambik.. hehhehe thanks kakak! uummmahhhh! 

Sekarang ni memang terbaik lah keje aku khennn.... Thanks DI!!! Memang aku sayang pon kat DI nih.! muahahahhaha (laen macam je bunyi kan? kekekeke....) tapi oke lar... sebab dah na masuk 4 tahun aku kene campak kat sini sejak aku mula masuk keje kat sini... Alhamdulillah.... walau kekadang rasa nak LEMPANG2 orang, tapi ada manisnya... hikhikhik.... U MUST ALWAYS THINK POSITIVE Noridatul! kalau nak pk negatif je manjang.. memang sampai bila2 kita tak kemana... toi tak? hikhikhik... 
ni gambar untuk dikenang2 :- 


ini dinamakan proses pengiraan evaluation form dan kedatangan peserta secara manual..


Sekian.................

No comments: