Friday, October 14, 2011

ku rindu kamu..

Big Brother

Entah lah.... Makin jauh... taktau nak ubatkan macam mana lagi.. Abang macam dah hilang ingatan...
Kami Sekeleluarga Redha, mungkin ini kesilapan lepas yang abang pernah buat....DIA taknak abang ulang kesilapan lagi.. Tapi pada-NYA kami mohon agar abang kembali pulih seperti sediakala...

Ramai Perlukan abang.... abang ada tanggungjawab dunia akhirat yang besar... Namun, apakandaya.... sudah takdir-NYA abang jadi macam ni...

Pada Kak Sue, Kami tetap sayang dan sentiasa ingatkan kak sue... kesilapan yang dilakukan sebelum ini hanyalah disebabkan luar dari akal fikiran...

Kami tetap rindukan kaksue... Awie tetap adik Kak Sue..walau apapun terjadi... Apa yang tidak sepatutnya berlaku sebelum ni semua dah luput dalam ingatan Awie... Awie faham kenapa kak sue pergi... Tapi awie tak pernah lupa kasih sayang kaksue kat awie satu masa dulu... Kerana masa tu awie baru sedar betapa penting nya seorang kakak untuk seorang adik perempuan yang perlukan banyak tunjuk ajar...

We always love you.... Please... jangan lupakan awie sekeluarga... ;( Satu hari nanti InsyaAllah... bila awie dah cukup kuat... awie nak jumpa kak sue.... Love You..... forever. Maaf kan awie sebab pernah marah kaksue... sekrang awie lebih matang untuk pandang masa hadapan.... Im so sorry sis... Please forgive me.

No comments: