Monday, October 3, 2011

Awie nak bawak abang pergi mana?

Ahad, 02 Oktober 2011.

Abang ; Awie nak bawak abang pergi mana?
Awie ; Awie nak hantar abang pergi kursus.
Abang; Kenapa bawak baju abang banyak-banyak? lama ke kursus tu?
Awie ; Lama mungkin dalam 2 / 3 hari.. Abang pakai elok2 sikit yeh? pakai suar yang elok sikit. Nanti ada orientasi.

Abang; abang takda baju elok2 dah. Ni je abang ada.
Awie; Ok lah tu... hurm... nanti abang g kursus elok2 tau.
Abang; Abang kene pegi mana?
Awie ; Sabak Bernam
abang ; Jauh nye... nanti abang nak balik macam mana?

Awie; Nanti dah habis kursus Awie dengan Mak, Abah, Kakya, smua datang ambik abang k.
Abang; Kenapa semua datang hari ni? Kenapa semua nak hantar abang pergi kursus ni?
Awie; ........................................................(maaf bang..awie takda jawapan tu)




Note; Awie dan semua ahli keluarga sayang abang.. kitorang rindu abang.. Abang dah lama mimpi.. kitorang nak abang Jaga.... Sedar balik macam dulu...

Maaf kan kami sebab terpaksa hantar abang 'Kursus'..




Abang ingat tak sapa yang abang suka kacau dulu? Abang ingat tak sapa yang abang dokong dulu? Awie ada lagi gambar tu... Awie nak abang awie balik.... Maafkan kami sebab tak bagitau abang perkara yang sebetulnya... Satu hari nanti abang akan faham.

2 comments:

Farrah Wahida said...

sambunglah pasal cerita ni..nampak misteri...nak tahu apa yang mimpi..hai

gloryahatty said...

:) its all about my big brother... dia sakit... rindu kat dia yang dulu...