Monday, October 31, 2011

1st - Last Update, Rumah Biru Jalan Mati

Kenangan kat rumah ni aku akan simpan baik2.. Rumah ni mulanya aku ingat rumah sewa yang mungkin akan duduk lama kat sini..sementara sebelum beli rumah sendiri.. tapi ada perkara-perkara yang sememangnya menyakitkan hati.. kami ambil keputusan tuk keluar dari rumah dan pindah ke Rumah lain..

Alhamdulillah semua berjalan lancar.. walaupun tekehel gak lah.. nak buat keje pindah memindah nih...huhuhu pnat woo.. tapi demi dapatkan tempat yang sesuai dan selesa.... aku kuatkan semangat tuk kemas2 balik barang2 yang akuh & suami simpan lam kotak2 pindah tu semua... hehehhe.. nanti bila ada rezeki lebih kita beli rumah ye sayang ye? InsyaAllah.....

Semalam aku baru pulang kunci Rumah Biru Jalan Mati...(sedih sebenanye, tapi apa nak buat kan?) Semoga kehidupan kami suami isteri lebih bahagia di tempat baru... InsyaAllah.... amin... (rumah ni sebelah je ngan umah aku penah stay dulu.. hikhikhik... t aku gtau eh..;p)

**gambar akan di update kemudian**


No comments: