Wednesday, August 24, 2011

Tua?

Hahahahaha! Gelak tak habis ag! ada lah sorg membe aku nih 'Borak2 kosong' katanya... Urrmm Nori.. camana r kita dah tua nanti kan? kakakakakka! memang lawak bila pikir balik.... Nak ke lagi lepak2 sambil gelak tebahak2 cam sekarang nih? Camana kalau kene pakai gigi palsu?

HADOIYAI! tak terpikir lak aku selama ni.... tapi seyes lawak! Bayangkan member rapat korang bila dah sama2 tua? kekekekeke.... giler ah.... Bila pikir balik, Sumpah aku takut TUA.. tapi masa tu berlalu tanpa kita sedar.... tau tau dah TUA ye dak? arrrgghhhhhh! Tapi kalau sempat tua lah kan? hehehe...

Ok lah.. post nih aku cuwik dari Lawak Punyer-Bila Superhero Dah Tua Layannnnnnn :



Sape tak kenal Superman, Catwoman dan superhero-superhero yang seangkatan dengan diorang kan? Sampai ada antara korang yang jadikan superhero-superhero ni idola korang masa kecik-kecik dulu. Sebab masa kecik dulu kita percaya diorang ni memang ada. Katakanlah kalau superhero-superhero ni memang wujud macam kita-kita ni, mesti diorang dah tua sekarang kan? Macam mana la agaknya rupa diorang masa tua ye? Jom usha…

Lagi Superhero…





Apsal diorang tinggal kat tempat yang sama ek? Rumah orang-orang tua ke ni? Ehehe.

:)

No comments: