Sunday, August 21, 2011

Tangkap Muat

Weekend Saya :

duet yang habis macam air sebab??.. Raya punya Pasaila...
Kad Raya untuk kawan-kawan,  .. limited la sayang..sapa yang tak dapat tu orang yang paling saya sayang sebenanye.. heheheh (padahal tak cukup bajet)
Kerongsang Cantik untuk kak sue, kak sita, busu  .. saya beli 5 termasuk untuk saya (kak sue bolot 2.. saya kene beli lagi 2 nampaknya) RM 4 / 1 item
Tangan yang makin lebam .. sakit woooo! akibat nurse yang ikot sedap godok tanpa sasaran tepat
Kari Pandan Daging Nonis .. hahahha! usaha tungkus lumus ku and cDia memasak untuk buka puasa (Sedap oi.....nak ??)
Perfume - estee lauder-pleasure .. RM100/100ml nak oder tak kengkawan? kawan ofis saya juai macam2 perfume original apa sahaja jenama dengan harga RM100/ 100ml.. saya dah rembat satu!!! haha! seyes ori! (habis la laki aku bising pasnih)

Sekian, itu saja corat coret saya untuk Sabtu & Ahad yang berwarna - warni!

i love my blog!!

2 comments:

sHima AzMir said...

-seyes cantik keronsang tu kan..ma pun ada adik ma yg belikan.
-estee lauder...u know ma beli juga 1botol..baru 2 kali sembur then pecah ,anak ma buat :( aduyai...sabar je lar kan...hehe.wangi kan...tapi abi dah gantikan dgn DKNY &NINA RICCI..pecah 1 dapat 2...yeahh ;)

gloryahatty said...

sHima AzMir - heheheh.. cantik kan? nori suka.....tapi beli bebanyak tok org lain skali.. hehehhe..

Ala shiiiaaannn nye ma... ma nak oder? Amirul (suami oleen) juai... 100ml - RM 100.00 (ada macam2 brand, yang penting original!)