Friday, August 26, 2011

Shop Shop!

Muahahhaha! Ini adalah tradisi tahunan... perabis habis habisan tok rembat apa yang patut semasa Sale... hehehe... gambar takda.. (malas nak snap sebenanye) hehe.. Ini tag-tag barang2 hasil 'tradisi perabih'... (balas dendam sebenanye) hehehe,, ini lah yang sempat snap oleh curve-curve ku... anyway, thanks dear! (sebenanye nak cakap "Nah! amik nih! awie balas dendam!) hehehe... Korang pe tggu lagi... g lah redah mana2 mall! sekarang kan ngah sale... mana tau barang idaman tengah berada dalam harga yang kita mampu.... Ni shop shop terakhir aku.. (leh caya ke?) Insyaallah, pasnih fokus tok 'celan clean' pulak... heheheh...nak celan clean rumah mak aku, rumah mak mertua aku...then rumah aku pulak... wahhhh! tak sabar dah aku tunggu Raya nih!

p/s :- tapi bila aku nak g beli barang dapur eh? urmmmm.....

No comments: