Monday, August 15, 2011

Bufday Present Special For You

haaa... ni pulak hadiah kuh untuk salah sorang kawan kat office.. & Kepada Cik Azlina Hamdan yang kebetulan hari lahir dia sama ngn tarikh bufday kuh... (13 Ogos..) tahun lain-lain ar tapi  apa-apa pun Selamat Hari Lahir Semua (termasuk semua yang lahir Bulan ni) Semoga kalian sentiasa mendapat Perlindungan yang tak terhingga Dari-Nya... dan sentiasa dirahmati Allah s.w.t... amin.....

Ini untuk kamu berdua :
nih untuk Zura
Nih untuk Cik Azlina
Bantal love - Cik Azlina, Bear - Zura

Kad - Zura
keep thinking : ngapa saya beli hadiah untuk dia eh? bukan ke Dia tak suka saya sepenuhnya? hurm.. nth mungkin saya fikir saya boleh ubah pandangan dia terhadap saya...(insyaAllah) apa pun... dia baik sbenanye.. cuma kadang2 dia terpele'ot sikit dari paksi..biasa.. heheheh.. takpalah.. Saya Ikhlas... :) 
Thanks to (picture) yang sponsor membuat offer pada hari saya merayau disana :
Lovely Lace - KLCC
Saya menyiapkan Hadiah ini di KFC :
khusyuknyer...memikir ayat 'A.Samad Said' haha!
oke lah.. Happy Birthday semua! mmmuuuaaaahhhhhh!

No comments: