Friday, August 19, 2011

Check - Up

Hospital Selayang
18 / 08 / 2011
Pagi-pagi koi 8.30pagi aku dah terpacak kat kaunter registration Hospital selayang... Aku dapat No : 1233 (pehhh!!!) no yang dah register masa tu 1013... korang bayangkan camana aku tersepuk kat ctu.

pukul 11.30 pagi barulah no aku naik.. register apa sume bagai.... aku kene g Klinik kat bahagian lain kat Hospy tu.. and ambik no.lain pulak untuk jumpa Doc..

Korang takpayah tanya lah aku dapat no.brapa pulak kan.... yang paling aku PANAS.. masa aku nak ambik no kat klinik tu... recept yang jaga kaunter tu boleh borak kat telefon... cakap pasal kuih raya! S**i@** duhhh... kalau sekejap takpa gak.. ni nak dekat 3minit aku terpacak depan dia.. (a ah.. aku datang hospital hari ni memang nak dengar kau gayut dooo) sib baik aku nye mulut baik semalam kalau tak memang telefon tu aku dah tolong letakkan tok dia. No aku kat klinik tu 1049 (no yang sedia ada 1001) aku pikir.. ok lah lagi.. sebab jarak dalam 40 orang je... (jeeee) haish!! memang menguji kesabaran di bulan puasa! (padahal aku tak puasa semalam) lama macam S**i@** duhhh.... dari pukul 12tghr kat ctu.. sampai pukul 4.30!!! hurm.. sabar jelah! 


Jumpa doc.. doc kata semuanya ok... n husband aku pon kene wat cekup nxt time... pastu aku kene masuk kamera apa bagai... :,( kalau nasib aku tak baik.. mungkin ada pembedahan...etc... hurm... kalau dah nasib aku dah ditakdirkan macam ni... aku redha...


aku kene ambik darah, isskkk sakit nurse tu buat! ni kesannya!Lebam, tangan aku sengal... hurm.. ganas la nurse tu.. aku dapat rasa dia godok2 urat aku cama... iiissskkk.. seriau aku kalau kene operate kat sana t... pleaseee... lembut r sikit do!...haiya


Ceritera semalam yang amat sedey... penat semalam tak abih ag ni... hurmmm.. tapi pas g spital... hehehehe... aku jadi segar! hehehe..
Shop shop shop!

No comments: