Wednesday, August 17, 2011

Apa Sebenarnya?


 
Apa sebenarnya yang berlaku? Aku redha, tapi aku tetap fikir kan masalah sebenar... Jumpa Pakar, Tradisional, Moden... Semuanya katakan takda apa2... Perkara macam ni buat aku tak kenal sapa aku. Aku Penat. Benda macam ni memang merunsingkan fikiran aku.






 Macam - macam aku buat untuk elak perkara ni berlaku. Tapi dia tetap jadi.


Ya Allah, kau tingkatkanlah kesabaran aku menghadapi dugaan ini. Kau permudahkanlah penyelesaiannya. Kau lenyapkanlah permasalahan ini, Ya Allah ya tuhan ku. Berilah aku Nikmatmu.

3 comments:

sHima AzMir said...

sabar ya nory...laluan hidup kita ditentukan olehNYA...kita hanya mampu merancang ,selebihnya berserahlah pd ketentuan takdir.sesungguhnya,ujian dan dugaan yg hadir itu membuatkan kita agar lebih mengingatiNYA.be strong always ya dear :)

Naddy Amat said...

babe..saba la oke..aku tau ko risau tp ko kne kuat..

gloryahatty said...

Terima Kasih Shima, Nad...

Aku cuba.... _')