Wednesday, July 13, 2011

Sayu...

Apa aku nak semuanya macam angin lalu... kenapa eh? aku bukannya mintak yang berat-berat pun... apa yang di pikir kan eh? entahlah.. kadang kadang aku rasa terhempas kat atas lantai konkrit pon ada jugak... macam tak kesah apa apa yang jadi keinginan aku...

Entahlah.. takkan aku nak kene selalu cakap? takkan aku nak selalu meminta minta? Merayu meratap? itu bukan cara aku. Tapi takkan aku nak berdiam diri? biarkan semua nya nampak macam biasa... tapi dalam hati aku terpempan.... aku rasa aku bukannya seorang yang pemintak benda yang tak munasabah pon... tapi takpalah...
mungkin tak sudi atau ada benda yang lebih penting daripada permintaan aku yang perlu di dahulukan... tapi sampai bila?

Mungkin aku hanya begini... bertahan bertahan dan bertahan... aku tak sepenting mana... tapi aku manusia biasa yang punya hati, punya keinginan, dan penuh dengan permintaan... segala apa yang terjadi ku anggap sebagai dugaan yang maha hebat... tapi Sampai Bila....?

No comments: