Friday, July 29, 2011

Satu Persatu...

Subhanallah....

Mula-mula.. Pak Cik aku meninggalkan dunia yang fana ini...
Suami dan Kakak Ipar aku kemalangan...
Paklong masuk hospital (darah tinggi = 250)

Semuanya memerlukan perhatian dan pengorbanan...
Walaupun aku tak terbabit dalam kejadian yang berlaku..
tapi aku harus memberikan Sokongan..

Aku terpaksa cuti 2 hari...untuk memberikan perhatian kepada keluargaku..
terutama Suami aku yang sememangnya menyentuh hati dan perasaan aku...

Semua ini Dugaan Maha Hebat... bertimpa timpa... dan meluluhkan jiwa..

Ya Allah ya tuhanku,
Tempatkanlag bapa saudaraku dikalangan orang-orang yang disayangimu..
Sembuhkan suami dan Paklong ku seperti sediakala...
Aku Mohon Padamu...mendengar Doa tulus ku ini..

Hanya kau yang memahami keadaan aku tika ini...

Subhanallah....

No comments: