Tuesday, July 12, 2011

Mimpi...

Blog,
2 hari lepas aku mimpi aku kene kejar 'Hantu' perempuan.. aku ada kat dalam hutan dengan ramai-ramai orang... semua pakai telekong termasuk aku.... tiba2 aku ada kat tepi sungai yang ada ikan cantik2.. lepastu tiba2 ada lembaga perempuan yang ada aura merah... pandang aku tajam... dan pelahan lahan keja aku... aku lari.... sambil baca ayat kerusi kuat kuat.. dan ulang ulang ayat tu sampai tiba2 ada kertas kat tangan aku... tapi aku cam[ak kertas tu... aku taknak baca.... tapi aku tetap teruskan dan ulang ayat kerusi dengan lebih yakin dan marah dengan hantu yang mulanya aku takut tu..... aku ulang ayat kerusi sampai aku terjaga dari tidur..... tau tau dah subuh....

hurm... penat satu hari pastu.. sebab mungkin aku tak cukup tidur.... Semalam pulak.. aku mimpi suami aku balik... dan suruh aku bukak pintu....ketuk2 pintu....tapi bila aku bnagun.. suami aku ada kat sebelah.... Ya Allah, mimpi apa yang jadi kat di aku ni...

Tapi tu semua mimpi.. walau aku terfikir sekalipon... aku rasa tu semua mainan syaitan.... tapi, yang pasal hutan tu... aku takot gak.. sebab suami aku memang tengah buat keje dalam hutan pun... (buat rumah banglo tuk datuk mana nth.. katanya anak bekas Sultan Selangor..) Suami aku kata kawasan tu memang dalam hutan... rumah yang dikelilingi hutan.... terletak sebelahan dengan sungai.... haish! orang kaya ni kadang2 pangai pelik pelik kan? duit bebanyak tak tau nak buat apa.. buat umah dalam utan.. huhu... aku tengok dah gambar rumah tu... cantik.... ala-ala chalet yang solid dengan kayu...

hurmm... cepat2la habis keje kat sana sayang... rasa seram pulak bila terpikir2...

No comments: