Friday, July 8, 2011

Coretan Jumaat


Blog,
minggu ni aku keje 2 hari je tau (khamis & jumaat) hehehehe kalau tipa tiap mggu camni kan best! hehehehe aku baru lik bercuti... hurm (mana gambar bercuti ni?) t kuh update pasal itu k? apa aku nak buat ni?  Masa ada ag satu jam nih kat opis... haiiiyyaaaaaa.... banyak bosan oooo.....

ok2 aku cite sikit pasal pape yang aku nak k...hehehhe

Masa g langkawi... aku dok homestay.... (best wokkk!) rumah tu ada 4 bilik, 2 bilik air & fully aircond.... ada tv plasma 42 inch... ada astro, ada dvd player... wow! dapur dia lengkap! ada washing machine, ada blender! ada dapu masak karen lagi you... (rumah aku pon tak camtu!) kekekeke... totally memang 100% selesa! rasa cam nak angkut rumah tu ke selayang.. hehehhe

Kitorang sharing bilik.... aku share ngn anak buah aku (aznie) & at the same time kadang2 baby2 cute ada yang tumpang skali.... kekekeke (shiannnnn malik kan?) hehehhe takpalah sayang..... lagipon ni kan percutian family..... kene ada PRO & Contrazzz kan? but i love our vacation! memang mengeratkan silaturrahim antara kita sekeluarga... mana tak nya.... Kita g mana2 semua tutur serta & bagi kerjasama yang terrrrbaik!! hurm... best tau.... awwwwwwww! Part yang paling sweett kitorang ada g nek boat.... hahaha! memang satu pengalaman yang sangat indah! berenang.... dengan ada ikan jerung lalu kat bawah... wow! hebat!

Tapi.....................yang tak syok nya apabila semua tengah berkongsi pengalaman yang indah & manis.... ada orang yang sentiasa murung dan suka mengasingkan diri.... hurm...... (antisosialkah?) hurm... kami tak pernah ketepikan atau asingkan.. tapi beliau suka begitu... tapi apa boleh buat kan.... itu haknya.... tapi kalau boleh.... sebagai satu keluarga... kita harus sentiasa BERSAMA! betul tak blog? bersatu kita dapat peroleh pelbagai pengalaman yang tak boleh dibeli dengan wang ringgit! dan ianya amat berharga sehingga tidak boleh dijual! Syukur alhamdulillah aku mempunyai keluarga yang amat memahami...... asam garam kehidupan...harus kita harungi dengan penuh ikhlas....

hehehehe melalut dah ni,
berbalik pada kategori shop shop shop! haaaaaa bab ni memang aku takleh nak kata apa la..... pokai wooooo bila balik KL! kekekekeke... tula nory.... belanja tak hengat dunia.... _p tapi takpa, sekali sekala kan? lagipon.... dah umur 25 tahun baru aku jejak langkawi! mana tak abih duit aku tu..... kekekekeke.... Macam- macam aku beli.... Cokolat(tak banyak sangat sebb aku tade baby ag), Perfume, vision, milamin, Cenderahati, Baju Bajan...apa lagi eh? urmmmm ahhhh macam2 ag lah.... untuk dijadikan kenangan! hehehe
Langkawi! Memang Best!

Nanti aku upload gambar k? Promise!



No comments: