Thursday, June 23, 2011

Kisah Suka & Duka Sepangjang 2 bulan lalu

Hurm.... 2 bulan aku tak dapat bukak blog ni... sebab apa nak tau? aku lupa password!!! argghhh! stress jugak.. sebab tak dapat nak luahkan isi hati perut semua1 kekekee... ok.. let's begin with my story of my journey....


May
@titiwangsa 

Aku bergumbira sakan bersama anak anak buah kesayangan.... aku ajak kakak & abg ipar aku pegi ttwangsa beriadah ngn adik & kakak.... (ofkos ngan mama & papa diorang...) kitorang men badminton sambil melayan kerenah 2 baby yang sangat mencuit hati.... i love my family..... yess aku sayang semua ahli keluarga aku!! mmmuuuaaahhh :
Adik nak aiskrim kakak!! pleaseeee....
Untuk mengeratkan lagi hubungan family.. aku bawak Faiz & Azwin sekali _)
Siapa makan aiskrim paling hebat??





@Lembaga Getah Malaysia 

Kompang di paluuuuu pengantin baru.... duduk bersanding.... tersipu maloooo.... dil to pagal he..... heheheh aku lak yang feel lebih kan? hurm aku g kawen sedara belah hubby aku kat sungai buloh... wow! Merah Makngah!... Selamat Pengantin Baru Wahai Saudaraku..Semoga bahagia hingga ke Hujung Nyawa.... al-kesahnya... aku tak tau tema wane merah.. kebetulan baju kuwong aku merah you! wow naik sangat2 color tu.. ilovered! haha.... hurm... ni anak Pak Ngah Aim... yang best nye kitorg dibaginye duduk kat meja VIP.. ouch..... maloooo gak nak makan.. tapi kalau malu lapa kan? kekekeke.... haaa.. ni la kenangan yang sempat aku rakamkan.... (kitorg buli photographer supaya amikkan gambar kami.. hehehehhe) :-

 @Times Square
haaa... nak tambah kan lagi keceriaan hidup... kitorang satu family pegi t.s haha! yeaaahhh!! Drive sapai titiwangsa monorail station pastu ambik monorail sampai bukit bintang..... memang penat tapi PUAS! lepas jalan jalan kitorg singgah makan @stik house kat selayang mall... sweet moment :-



Sekian saja cite kuh sepanjang mei......bersama family ku.... ada lagi tau storey yang ausem! next update k? bubbye!! ummmaahhh!

No comments: