Monday, June 27, 2011

Kalkulator!

Adoiyai.... sapa la yang rajin pinjam barang aku tanpa bagi tau ni! hari tu kabel USB aku! tau2 takda... carik punya carik... tup tup besok ada kat atas meja! pas tu ulang balik perkara yang sama! yang klaka nye peminjam ni tak reti nak bercakap bila nak pinjam! main sebat je..... kan dah kantoi satu hari tu... haaaa masa tu baru kau nak 'gagap'... haiyaaaaaaaaaaaaaaa... wa banyak stress wooo wa mau pakai itu barang sulah hilang! Ci**k betoi! Pulangkan kalkulator aku la dollllll!!!

No comments: