Tuesday, March 29, 2011

..Mak & Baba Mertuaku Sayang..

Hy Blog, Today me nak story pasal Mak & Baba Mertuaku Sayang,
Me kahwin dengan hubby me since Apr 2010.. me dapat satu impak dimana secara automatik dan zahirnya me dapat emak, baba, adik beradik me bertambah lagi 6 orang... Mula-mula me rasa amat asing bagi me ada kakak-kakak baru... sebab selama me cuma ada sorang kakak iaitu kakya me.. tapi me seronok sangat panduan & rujukan me bertambah.. me happy sangat2... me dapat 2 lagi abang... & adik lelaki me bertambah lagi sorang... hehhehe.. yang bestnya.. nama adik ipar me sama dengan nama adik kandung me... yang beza cuma awalan nama iaitu Ahmad & Mohamad... hehhe macam citer budak nakal yang dalam cite tv3 baru2 ni...

Hurm okay,
mesti blog pening kan? me nak citer pasal mak ngn baba mertuaku sayang kan tadi? hehehhe... ok. Me sebenarnya rindu pada mereka...sebab 2 minggu lepas me tak balik rumah Mak & Baba Mertuaku Sayang.. me cuma datang & pergi sekejap-sekejap... tak bermalam... tapi setiap kali me balik sekejap-sekejap tu me perasan mereka berasa ada sesuatu yang hilang kat rumah ku syurga ku ituh.. ye Mak & Baba Mertuaku Sayang.. me pun rasa benda yang sama.. me rindu... _) yang paling mengusik jiwa me bila me balik hari ahad hari tu.. rumah itu bagaikan cahaya me.... me amat rindu!! Mak & Baba Mertuaku Sayang.. aku balik sudah! hehehe terutama Baba.. mungkin sebab aku selalu kacau-kacau dia masa aku ada kat cna.. bila aku dah takda jadi tak lengkap lah pengacau ituh... hehehehehe... sweett Mak & Baba Mertuaku Sayang.. aku sayang kamu berdua... kamu bagaikan ibu dan bapa yang membesarkan ku dari kecil.. tiada beza kasihku dengan Mak & Abah ku.... Sayang Semua hingga hujung Nyawa ku...

Mak, Baba, Abah, Mak... you are everything to me..without you i cannot be what i am right now.. my life be so PERFECT with all of you... Love u always, Eva! (~_^)_@)_*)~_@)

No comments: