Thursday, December 23, 2010

Kesedihan ku.. Tiada Siapa Yang Tahu

hari ini... aku bagai tak sanggup nak meneruskan perjalanan hidup aku..
Makin lama makin merudum kan gelora hati ku..

hurmmm,
Sejak aku ********,
Aku hilang arah tuju...
hilang saudara mara
hilang ikatan persahabatan yang kukuh
hilang kebahagiaan yang aku kecapi sebelum ini..

Hidup aku makin rumit.
Fikiran Aku makin runsing.
Banyak Dugaan dan Musibah yang melanda diri ini...

Aku Sorang..... Aku Sunyi... Aku Sedih dalam Kedukaan.
....................................................................................

Ya Allah.... jika ini balasan pada terhadap dosa-dosaku yang lalu...
ampunilah aku ya Allah...
Berikanlah aku kecerahan hidup...
Maafkan hamba mu ini ya Allah....
Sesungguhnya... aku dalam kesusahan yang teramat perit untuk aku telan....
JAuhkan lah aku sejauh2 jauhnya penderitaan ini....

Berilah aku RUANG... untuk aku berehat dari PENDERITAAN yang terjadi akibat dari perkara lampau Ya Allah...
BEBASKANLAH AKU!!

AKU benar-benar berasa tersiksa..... Ampunilah aku..

Astagfirullah Al - Azim

No comments: