Thursday, December 30, 2010

KehidupanSeorangWanita

Begitu banyak aku telah berkorban demi kehidupan ini
Namun mengapa ianya masih tidak sempurna?
Knp aku masih begini?

Aku perlukan sebuah kehidupan!
Bukan Penyiksaan!
Aku rindukan ketenangan....
Bukan kugusaran!!

Astagfirullah Al-Azim....
betapa berat dugaan yang di tanggung,
sehingga tak ter bawak lagi penderitaan di curahkan...

Aku perlukan hidup aku,
Aku perlukan impian aku,
aku perlukan janji-janji yang telah diberi....

Jangan buat aku mcm ni...! Jangan Abaikan aku! Aku juga sebahagian dari hidup ini....
Terimalah kewujudanku! Redhailah aku!

Berhenti dari tidak memahami ku... Maafkan aku kira aku bersalah...
berilah aku peluang untuk sebuah kehidupan yang teratur, bahagia dan harmoni...........

Bagi lah aku peluang itu.... aku sujud dikaki kehidupan demi syurga abadi...
balaslah pengorbanan ku, walau tidak banyak...... namun begiru besar harapanku terhadap kehidupan..........

Sesungguhnya Aku rindukan sebuah kehidupan....

No comments: