Thursday, December 30, 2010

Beban Beban Beban!

tak abes2 dapat arahan kerja yang bengong!!!!!!!!!!!!!
arrgghhh bosan lah mcm ni!
dah lah dengan beban hidup aku yang tak habis2!!!
sekarang ni aku rasa mcm nak terjun bangunan je lah!

Nak berenti keje? hutang2 aku sape nak bayar?

Adoi..... lebamnya hidup aku ni haaaa.... Alahai..............

KehidupanSeorangWanita

Begitu banyak aku telah berkorban demi kehidupan ini
Namun mengapa ianya masih tidak sempurna?
Knp aku masih begini?

Aku perlukan sebuah kehidupan!
Bukan Penyiksaan!
Aku rindukan ketenangan....
Bukan kugusaran!!

Astagfirullah Al-Azim....
betapa berat dugaan yang di tanggung,
sehingga tak ter bawak lagi penderitaan di curahkan...

Aku perlukan hidup aku,
Aku perlukan impian aku,
aku perlukan janji-janji yang telah diberi....

Jangan buat aku mcm ni...! Jangan Abaikan aku! Aku juga sebahagian dari hidup ini....
Terimalah kewujudanku! Redhailah aku!

Berhenti dari tidak memahami ku... Maafkan aku kira aku bersalah...
berilah aku peluang untuk sebuah kehidupan yang teratur, bahagia dan harmoni...........

Bagi lah aku peluang itu.... aku sujud dikaki kehidupan demi syurga abadi...
balaslah pengorbanan ku, walau tidak banyak...... namun begiru besar harapanku terhadap kehidupan..........

Sesungguhnya Aku rindukan sebuah kehidupan....

Friday, December 24, 2010

MoneyMoneyMoney!!

arghhhhh!!!!!!!!!!

kegusaran tahap gaban... mana aku nak korek korek matawang malaysia ni?

Adoiiii..... hurm...

Mengapa - Nikki Astria

Mengapa kau pergi
Mengapa kau kecewakan
Mengapa kau hancuri
Mengapa kau menghinakan
Mengapa kau sakiti
Mengapa kau melukakan
Mengapa kau memberi
Mengapa kau melupakan
Mengapa kau akhiri
Mengapa Kau Melupakan
Dengan getaran jiwa
Kukemukakan pertanyaan

Tak ingin kau pergi
Tak ingin kudikecewakan
Tak ingin cinta dinodai
Tak ingin dihancurkan

Tak ingin kudisakiti
Tak ingin kudilukakan
Tak ingin ku kau kuberi
Bila kau melupakan

Tak ingin ku di akhiri
Bila kau memuliakan dengan perasaan
Hampaku meminta jawaban

Reff

Di kananku cinta penuh bermadu
Di kiriku racunmu
Kalimah sakti yang mana untukku
Dapat kau membuat pilihan
Agar kita dapat bersama

Kau bisa membahagiakan menceriakan
Kau bisa menggembirakan mempesonakan
Aku ingin dicintaimu dan mencintai
Aku ingin bila terjaga kau di sampingku S lamanya

Semoga cinta bersemi
Semoga cintamu kan dekat padaku
Asmara kan mengundang
Tanpa mengira waktu bertahta di hatimu dan di hatiku

Thursday, December 23, 2010

Kesedihan ku.. Tiada Siapa Yang Tahu

hari ini... aku bagai tak sanggup nak meneruskan perjalanan hidup aku..
Makin lama makin merudum kan gelora hati ku..

hurmmm,
Sejak aku ********,
Aku hilang arah tuju...
hilang saudara mara
hilang ikatan persahabatan yang kukuh
hilang kebahagiaan yang aku kecapi sebelum ini..

Hidup aku makin rumit.
Fikiran Aku makin runsing.
Banyak Dugaan dan Musibah yang melanda diri ini...

Aku Sorang..... Aku Sunyi... Aku Sedih dalam Kedukaan.
....................................................................................

Ya Allah.... jika ini balasan pada terhadap dosa-dosaku yang lalu...
ampunilah aku ya Allah...
Berikanlah aku kecerahan hidup...
Maafkan hamba mu ini ya Allah....
Sesungguhnya... aku dalam kesusahan yang teramat perit untuk aku telan....
JAuhkan lah aku sejauh2 jauhnya penderitaan ini....

Berilah aku RUANG... untuk aku berehat dari PENDERITAAN yang terjadi akibat dari perkara lampau Ya Allah...
BEBASKANLAH AKU!!

AKU benar-benar berasa tersiksa..... Ampunilah aku..

Astagfirullah Al - Azim

Wednesday, December 15, 2010

Suarahatiseorangkekasih

saya... saya tidak tenang...
siapa saya ? apa kedudukan saya?
mengapa saya begini?
adakah saya bodoh?
atau adakah saya tidak diperlukan? entah.