Tuesday, August 3, 2010

Sejenak Ku Teringat..Suatu Masa Lalu....



Ku Ter HARU!!!.... ececceceh... menyanyi pulak aku hari ni _) bukan nye ape... tetibe kuh teringat balik zaman masa aku "anak2 dare" 4 bulan yang lepas... ngengengenge (macam la lama sangat kan?) hehehhe.... bilik aku yang sentiasa penuh dengan "SENI" yang superb.... hehehheh (besepah la maksudnye...) huhu

haaaaa tak caya tengok gambo yang sempat aku rakam 1minggu sebelum aku jadi
PUAN GLORYA.... huhuhu haru biru beb!! sampai helmet tido sekatil pon aku ley tak perasan!! hahahahha.. tapi sekarang??? huk hukh uhkhuhk... sorry miss! masa itu telah pon belalu... _)

Apa2 pun aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang... lebih bermakna...dan terurus..... huhuhu tapi.... satu je LAGI TAK CUKUP_( sedey.. tapi mungkin takde rezeki lagi.... hurm.... doa2kan aku kengkawan?

k lah.... jumpa lagi k? luv u all...

No comments: