Monday, August 23, 2010

kesedihan dalam kegembiraan

Happy? Saddy? 2-2 campur aduk... happy sebab tahun ni aku beraya dengan suami tersayang buat kali pertamanya.... sadyy? _'( nthlah......

tapi berita yang gembira hari ni... kawan kuh aimi aqilah dah selamat melahirkan anak yang ke-2 (bb boboy) amin........ tapi kuh doakan semoga aimi n bb akan dilindungi oleh Allah s.W.T dari sebarang perkara yang tidak diingini........ kerana kabarnya dia mengalami pertumpahan darah yang agak banyak....bayinya yang seberat 2.9kg itu ketika dilahirkan tiada tangisan yang didengari..... Subhanallah... aimi..... akuh akan doakan kesejahteraan atasmu.... _(...

Hurm... lama aku tak layan kamukan bobot? bukan ape... otak aku celaru sangat masa bulan2 puasa ni..... dengan ekonomi yang tak mantap, keadaan diri aku yang nth apa2...... aku mcm bermain dengan teka teki dgn tubuh aku sendiri..... Ya Allah.... apa yang di uji kali ini ya allah?

kawan2.... doakanlah kesejahteraan ku...kabulkanlah permintaan ku sekiranya itu yang kau izinkan.. sekiranya tidak..... apakah yang terjadi pada diriku yang sebenarnya?

No comments: