Thursday, August 5, 2010

hari yang sungguh rushing!!

arrrgghhhh!!!!

ade kepatut harini aku tersilap pakai kain lain baju lain? oh no!!! malu seh!!! ini sume angkara kesihatan kuh yang tidak memuaskan tu!! huk huk huk... yang paling best sekali... aku lupa tarikh exam aku yang jatuh pada hari ni!!!! aaaaarrrrrrrggghhhh!!!! apa sudah jadi pada diriku? mamamia!!!! bobot!!! nape ni? tadi mase kat serdang (tempat exam) ada sorang mamat tu tgk aku asyik kuar masuk toilet.... dia hulur aku air mineral..... dia cakap - "nah dik, minum ni..... untuk tak baik tak minum air kosong time batuk2.... nak2 lagi adik tgh badan 2 ni..." hhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? adoi! dugaan apa kau bagi ya Allah? errrkk... tapi kalau masin mulut mamat tu.... alhamdulillah........ _)

k r... aku tension hyper ni... babai!

No comments: