Thursday, July 22, 2010

BaRu Ku Sedar


hurm... malam tadi aku terdengar satu bisikan yang sungguh syahdu.....
Suami ku membisikkan sesuatu ke telingaku dan mengucup dahiku sebagai tanda kasih.....
Mungkin dia tak sedar yang aku belum tidur betul-betul lagi... huhuhuhuhu yang aku dengar dia cakap - "Ya Allah terimakasih kerana Engkau Kurniakan aku Seorang Isteri yang Amat memahami diriku dan segalanya Tentang aku" ('_') saat tu aku rasa nak peluk dia kuat2..... tapi apo dayo.... kene maintain tido..... huhuuhu

apa-apa pon... aku cukup bersyukur kerna disatukan dengan insan yang amat aku sayangi....

3 comments:

Nur Azirah Aznan said...

huhu nur azirah aznan like this..

alynchoongjr said...

dear, wanna wish u welcome to alam blogger. post entry bes2 taw. i'll follow u.muahs

mayamaisarah said...

_) thanks dior!!! i'll do the bestost for all my lovely bloggers